Unga prosumers och framtidens mediehus
Digitaliseringen har fått unga att gå från att vara passiva konsumenter av medier till att själva bli producenter och innehållsskapare.
Digitaliseringen har fått unga att gå från att vara passiva konsumenter av medier till att själva bli producenter och innehållsskapare.
Under denna inspirerande föreläsning presenteras hur det nya digitala paradigmet i grunden förändrar förutsättningarna för alla medier och hur relationen med målgrupperna behöver förändras. Vi berättar också om Fanzingos erfarenheter med att driva medielabb där de unga i utsatta områden får stöd att uttrycka sig och vad som kan hända när de gör det.
Vi anpassar utbildningar utifrån beställarens mål och förkunskaperna i gruppen. Våra workshops är anpassade för nybörjare och semiprofessionella som behöver utbildning eller handledning för ett specifikt projekt.
Kostnad: Alla inspirationsföreläsningar är 1h inkl 15 min frågor och samtal och kostar 12 000 kr + moms. I detta pris ingår tillgång till allt föreläsningsunderlag, statistik etc. för de som deltar och beställer.